Tandådalen here we come

Självklart måste jag ju blogga trots att jag är lite halvt stressad men om jag känner de andra rätt så kommer de inte vara i tid ändå så jag har säkerligen all tid i världen på mig att försöka pressa ner frukosten,, gröt utan mjölk växer i munnen på mig. Har ni glömt? Jag ska ju till Sälen idag!!! Avundsjuka?... Inte ens lite?
Har packat klart väskan tror jag och alkoholpåsarna så nu är det nog nästan inget mer jag måste göra. Danne ringde igår och hetsade om att jag bör ha på mig skidkläderna så att vi kan ge oss upp i backen på en gång. Lugn lilla Danne vi kommer hinna åka :) Vi ska ju va där en hel vecka. Men eftersom jag alltid lyssnar på Unge Herr Renolm så sitter jag nu här iklädd underställ.
Jag har förbokad skidor så det är bara att springa in och hämta och liftkortet är laddat, nu är det bara att snappa upp mina gamla ankarliftkunskaper :) Vi bor 20 meter från ankarliften så först måste man ta den och sen åka ner för backen för att kunna ta sittliften,, hmm jag tror det var så Vickan förklarade det iaf.

Fungerar mitt mobila bredband som det ska i Sälen så lovar jag att ge er en uppdatering varje kväll :)
Shit nu har jag nog lite bråttom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0