Tomtar på kyrkogården

Nu tar jag mig en liten välbehövlig bloggpaus igen. Jag och Christoffer har nyss kommit hem från våran promenad som ledde oss ut i skogen och så har vi varit på kyrkogården och tomtat.


Världens vackraste kyrka finns i Ölmstad utanför Gränna. Klarblå himmel, I love!




Thereses grav är alltid lika fullspäckad med blommor och ljus.


Nämen är det inte tomtemor som sprider ljus och glädje på kyrkogården?


Jag lekte lite i bildredigeraren så att jag fick stenen att se ut som den står upp fast än att det är en liggande sten. Shit jag borde bli fotograf.


Efter att vi tänt ljus vid graven så gick vi på en promenad, vi kom till ett vägskäl och fick beslutsångest. Vi singlade slant och tog vägen till vänster som ledde rakt in i skogen.


Tindra

Nu mina kära vänner, tomtenissar och julskinkor nu ska här bakas pepparkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0