Trötter, Butter, Passiv

Eller det kanske inte finns en dvärg som heter passiv... Jag är så extremt trött men jag ska  hålla mig vaken så att jag kan se på Hells Kitchen med min älskare Gordon Ramsey. Har varit på Friskis och boxats med Anna, jobbigaste passet på hela veckan men kul är det.. det är så jobbigt så att man knappt kan andas. Imorgon är det morgonträning som gäller, upp med tuppen kl 7,, jag hoppas på att någon avbokar sitt spinningpass så att jag kan spinna istället för att jympa. Spinningen är alltid fullokad tyvärr.. morgonjympan ger inte så mycket, jag är helt enkelt för bra för det passet,, jag vill spinna!! Efter träningen är det frukost på Friskis och sen ska jag till skolan... Gah orkar inte skriva..
hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0