Angies träningsguide

Hej och välkommen till Angies egenkomponerade danslektion a lá Friskis och Svettis Falun. Första steget i dansprocessen är att intaga första posen, denna kan göras hur som helst beroende på vilket humör du är på, Angie är just nu på crazybananahumör som framgår tydligt i bild nummer 1. Vägen till framgång inom dans är att alltid känna sig snygg, är du ingen naturlig skönhet, låtsas. Produktplacering är på sin rätta plats i sådana här guider, Nikes lilla böjda logga går att skymta på höger ben.
I nästa steg börjar dansuppvärmningen, släpp loss och showa extra mycket, extrema ansiktsuttryck är välkommet här. Sedan är det bra att öva lite balans, utsträckning av kroppen och vighet. Bild nr 3 är en perfekt kroppsböjning, bra jobbat Angie! Nu har vi fått upp pulsen och lite nedvarvning är på sin plats. Bild nr 4 beskriver en typisk friskis move som får även den mest ofasta rumpan att bli fastare än aldrig förr. Steg 5, det är nu ni ska släppa alla hämningar, shaka hela kroppen i takt till "tic tac tic tac". Och nu var denna lilla träningsguide slut och endorfinerna spritter i kroppen. Sträck på ryggen, sug in magen, dra bak axlarna, ut med brösten, huvudet högt och ett stort leende på läpparna.
Bra jobbat!







Ser ni någon likhet mellan mig och Ika i rutan? Vi är släkt, det är från henne jag ärvt min akrobatiska och dansanta sida.
Ja tro det eller ej, ,men jo vi är släkt!

Jag borde bli friskis instruktör, alla skulle gå på mina pass ju. Det finns inget som kan få mig på bättre humör än ett danspass på Friskis i Falun.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vem är det som tar alla bilder på dig egentligen??

2008-12-09 @ 08:16:50
Postat av: Angelica

hehe jag har hittat självutlösaren på på mobilen :)

2008-12-09 @ 08:52:18
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0