Julafton del 1

Julafton är snart slut och jag börjar redan bli trött, har nog ätit för mycket så jag tänkte bara blogga om första delen av julafton nu och bjuda på lite juliga bilder :) Julafton del 2 kan komma senare ikväll annars får ni den imorgon. Det är ju ändå ingen som läser bloggen på julafton, av 70-80 läsare är det 9 st som varit inne och läst bloggen idag.
På morgonen var vi hemma hos mamma och åt julfrukost i vanlig ordning,, mormor var också där. Ni får klicka på de små bilderna för att få de större.


Tamefan om jag inte borde vara Tv-hallåa på SVT nästa julafton! Jag sitter som en smäck i fotöljen med granen i bakgrunden.

  
Bild 1: Jag med min halvsyster Ida.
Bild 2: Mamma har bakat mängder med julgodis.
Bild 3: Lillebror Christoffer och storasyster Madeleine (hennes pojkvän Martin var oxå med, men fasen fick ingen duglig bild på honom).

  
Bild 1: Halvsyster Ella dricker julmust till frukost.
Bild 2: Jag äter skumtomtar till frukost, jag kan inte leva utan dessa små rosa/vita figurer från Cloetta. Alla måste älska dom för de är alltid slutsålda på Ica Maxi, vad borde Maxi lära sig till nästa år? Köp in mer skumtomtar!
Bild 3: Ella. Titta vilka blåa ögon hon har!


Myser i soffan med Johan, Ida och Madde.

  
Bild 1: Mitt i julklappsutdelningen kom tre små nissar och önskade en god jul, mina kusiner Pierre, Jaqueline och Andreas. Pierre är karatenisse så jag borde vara rädd.
Bild 2: Ella fick en liten prinsessklänning.
Bild 3: Johan är dränkt i julklappar, snopet för honom att de flesta var till Alexander. Jag ska aldrig ha barn, fan då får man ju inga klappar till sig själv.
  
Bild 1: Ida fick också en prinsessklänning.
Bild 2: Christoffer hjälper Ida att pussla.
Bild 3: En gång om året roar vi våra småsyskon, jag spelar memory med Lucas.

I nästa del av julafton får ni se bilder från tomtebesök och julmiddag.
Snart ska vi se på Svensson Svensson här. Usch jag måste nog sluta äta godis innan det kommer upp igen.

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0