Omväxling förnöjer

Jag har pimplat chaite i flera dagar nu så nu har jag för omväxlings skull gjort en kopp med rabarber/grädd te, det luktar rabarberpaj det fattas bara lite vaniljsås att spetsa med. Min studiemiljö har jag också bytt ut. Jag sitter hemma i soffan och pluggar med Mtv i bakgrunden och Karin som håller mig sällskap, den här kombinationen fungerar kanonfint men en bloggpaus förtjänar jag faktiskt. Så mycket som jag varit på skolan i Borlänge och pluggat som jag gjort denna terminen så mycket har jag aldrig varit där.. Jag flyttade från Borlänge dels för att jag trivs bättre i Falun men ändå är jag i blge i stort sett varje dag och träffar samma människor varje dag,, usch och fy för småstäder, heh bli inte bittra på mig för det är inget personligt angrepp, men ni fattar nog vad jag menar.. Omväxling förnöjer oavsett vad det handlar om.

Det är tydligen spexmöte ikväll kl 17 som jag inte visste om så jag får gå och träna ett medel pass kl 16, det blir nog skitbra. Jag måste till bolaget idag oxå för imorgon är det all in! tror jag är sugen på vinet Ecologica,, inspekterade alkoholförrådet och jag var inte sugen på nåt som fanns där, heh inte ens martini, hör och häpnad. Jag och Carro ska förförfesta imorgon, det kommer bli veckans höjdpunkt. Dases ölhävartävling är ingenting för oss...
Nu måste jag återgå till plugget, håller på att förhöra mig själv på gamla tentafrågor.


Jag bjuder på en miserabel bild så att ni ser att jag iaf lever trots att jag är ruggigt passiv på msn idag. Alla borde ha en msn fri dag i veckan, fatta hur skönt det är! En befrielse. Skönast är nog ändå att sitta hemma och plugga, man kan gå runt i myskläder hela dagen och så kan man vara på dåligt humör utan att det går ut över alla andra. Jag orkade inte tvätta bort sminket igår innan jag skulle sova så jag är helt svart runt ögonen! Bägaren rann över igår och jag grät för i stort sett ingenting, min kudde har målats svart av min mascara så fan nu måste jag tvätta igen. Shit vilka ilandsproblem jag har!






Kommentarer
Postat av: rödjackan

jag ser att du har den perfekta bröllopsoutfiten på dig redan, tänk när vi e gifta... då behöver du aldrig ah på dig något annat än din desperate housewife-utstyrsel:)

2008-12-03 @ 12:03:26
Postat av: Angelica

jag ska gå runt i velourdräkt tills döden skiljer oss åt

2008-12-03 @ 12:13:35
Postat av: Anna

Du får säja till när du vill träna så ska jag se om jag kan hänga på! kram kram

2008-12-04 @ 23:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0