Vansinnesfärd

Anledningen till att jag inte har något körkort är att jag nästan är livrädd för att åka bil. Skulle jag få möte hade jag antagligen släppt ratten, blundat och tillochmed hållit för öronen, med andra ord borde jag inte ha körkort. Det är bara pappa och mamma som jag litar på när jag åker bil, men då är det istället andra trafikanter jag inte litar på. Jag har skräck för att köra om lastbilar på motorvägar, det känns som att lastbilschauffören när som helst ska preja bilen ur körbanan. Anna är en vän som ställer upp i vått och torrt, hon hämtade mig i Borlänge ikväll :) Det snöade och det låg snö överallt men Anna gör snabbt som fan ändå, jag satt på helspänn hela resan till Falun. Jag vill inte visa att jag egentligen är skräckslagen men av ren reflekt åker händerna upp över ansiktet för att liksom blunda för potentiella olyckor. Detta är faktiskt ett stort problem för mig, för bil åker man ju lite då och då. Fan jag måste nog gå i terapi som Stig Helmer när han ska ut och flyga,,, jag kan åka bil, jag är inte rädd.. hypnos..


Denna bilden är skräckinjagande!

Nu måste jag verkligen sova för imorgon har jag tenta!!
Jaa du Malin, ibland är det fan jobbigt att vara poppis,, jag är numera bjuden på 4 fester imorgon, kommer sluta med att jag sitter hemma själv och äter lördagsgodis och kuckilurar på msn varvat med bloggande om hur mysigt jag har det med mitt egna sällskap :) Är det hos er på Norslund som festen är?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är därför man ska gå på körskola fattar du väl, så man lär sig hantera bilen och de situationer man kan hamna i. Att inte släppa ratten och få panik utan istället hantera situationen på ett bra och lungt sätt! Annars hade väl vem som kunnat köra bil. Smart! Säker på att du inte är blond? Detta inlägget var i samma korkad klass som det iallafall..

2008-12-06 @ 09:29:00
Postat av: Susann

Självklart ska du va med på NORSLUNDSFESTEN!!! Annars missar du ju Lo och tänk vad roligt det är att träffa mig och Malin=)

2008-12-06 @ 11:38:24
URL: http://harkorhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0