Vinpimplarkväll

Usch det här caset vi ska göra i marknadsföringen var ju klurigare än vad jag trodde så nu ger jag upp!! Ska hem till Camilla och pimpla lite vin med hennes killkompisar och Elin. Camilla är kär i alla sina killkompisar så det här kan ju bara sluta på ett sätt, intriger. Varför tror alla killar att tjejer blir kära så fort de tar i oss? Gah vi blir inte det! Självgoda mansgrisar...  Oj mina ljuva bitterhet lyser igenom. Just nu bloggar jag mest för att ni gnäller ju så fruktansvärt när jag inte uppdaterar :) Ikväll när jag kommer hem från vinpimplandet ska jag bjuda på ett vinpåverkat inlägg för att kompensera att jag bloggat uselt idag..
Imorgon ska jag hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0