Fullbokad

Fullt upp framöver eller vad? Skoja inte! Den här våren kommer bli fullproppad med allt jag måste hinna med! Men jag älskar det :) Okej jag kanske överdriver om vanligt men det är iaf skönt att ha mycket att göra för då slipper jag tänka på sånt jag inte vill tänka på. Jag längtar till den natten jag slipper ligga sömnlös och stirra i taket och tänka på Therese... humdidum och aldrig kan man somna.. och aldrig kan man glömma och glömma vill jag inte heller, jag vill bara glömma bilderna som ofrivilligt rör sig i huvudet på mig.. Men framåt ser jag iaf.

Åhhh snart är det påsk!! då ska jag hem till Gränna några dagar och mysa med familjen :) och så ska vi till farmor och farfar på påskdagen,, okej jag erkänner vi får fortfarande påskägg proppade med påskgodis :)
Och Madde den djävulen har flyttat till sin pojkvän i Borås, men hon MÅSTE komma hem en snabbis över påsk! blir ju tyvärr inte att man träffar sina syskon så ofta nu för tiden :(

.....................................
Buhuu jag har inte sett Carro min kära roomie på hela dagen,, jag tror minsann att Nils har bundit fast henne i duschslangen med en mindre bra självdesignad råbandsknop som han aldrig lyckades lära sig när han gick på scouterna... och nu har han glömt hur man gör för att få loss den..  (Suck, jag hatar par och deras lekar)
Carro kom hem!!

I morgon ska jag bjuda kineserna och pakistanarna på Locus på en helstekt kaninbiff.. då blir det fest här på Tjärna!! Malte borde tagga ner om han inte vill bli huvudrätten på denna lilla tillställning!!

Woops jag lyckades visst med att få detta inlägget till att se mindre positivt ut,, men skenet bedrar, idag har varit en bra dag..
Jag var och simmade 1500 meter på Maserhallen och solade så nu känner jag mig gladare än aldrig förr :)
Och imorgon är det spinning, plugg, plugg och plugg med Caroline och sen är det myskväll!!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej

Hjälp mig att komma på ett namn till min nya, kära kompis.

http://vastertorp.blogg.se/1204200087_min_knulldocka.html

Tack för din medverkan!!!

2008-02-28 @ 21:46:49
Postat av: Lia Florenz

godnatt och sov så gott när du ska sova! :)

2008-02-28 @ 21:47:00
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Linda

Härligt att simma! Och skönt med fullt upp. Det är då man känner att man lever. :)

2008-02-28 @ 21:56:32
URL: http://diem.blogg.se/
Postat av: Carro

det är bra, framåt ska vi se. inte stirra oss blinda på vad som varit!

jag har inte sett dig på HELA dan idag. snyft! du har moppat golvet, jag älskardig!

2008-02-29 @ 04:21:44
URL: http://fittler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0