Det är freeedag!

Det är fredag och jag känner mig tro det eller ej helt utvilad. Jag har drömt massa konstiga drömmar inatt, bland annat att jag och Carro fick tag på två billiga biljetter till Roskildefestivalen men vi köpte aldrig några tågbiljetter så vi kom nog inte iväg ändå. Det var helsnurrigt! Jag hamnade på Maserhallen istället där jag träffade mina aupairbarn Casper (familj 1) och Talia (familj 2). I drömmen så var Casper blind och vi åkte vattenrutschkana, hallåå i lådan varför drömmer man såna lustiga saker för..?? Drömmen slutade med att Casper och Talia sjunger "You are my sunshine". Talia sjöng alltid på den låten. jättesött! haha jag tror nästan jag grät en liten skvätt i sömnen.

 Casper    Talia

                                                                                                              

Detta är mina gamla aupairbarn. Casper tog jag hand om i ett år och Talia bara över sommaren förra året. Talia ser söt ut men fan vilket monster hon var!!!

Fint väder idag igen, hoppas hoppas hoppas det blir så här imorgon oxå!! det hade varit fett nice.
Idag är min lunchlåda tråkigare än gårdagens,, usch jag hatar verkligen att göra lunchlådor!!! den består av isbergssallad, tomat, paprika, gurka, ägg, tonfisk, quinoa och pumpafrön. Pumpafrön är jättebra för det är mängder med protein, magnesium och nyttiga fetter i.

750 0000 fimpar slängs på marken i Sverige varje år (så sa de på nyhetsmorgon nyss). Men hallå i lådan hur vet man det?? Jag hoppas verkligen inte att det är någon stackars djävul som räknar fimpar på heltid. Suck, nyheterna kan vara så orelevanta ibland.

Var det någon som såg Hells Kitchen igår? Såg ni isf den där eskimosnubben eller tjingalingen eller vad det nu var han var för något,, han var iaf den mesigaste människa jag någonsin sett. Han bröt ihop totalt och stod och lipade hela programmet. Jag trodde jag skulle dö!! Vuxen människa som står och gråter som en bebis. Ge mig Gordon!! Han om någon skulle kunna sätta mig på plats och det kanske behövs ;) Hans temerament är onekligen ganska sexigt.

You Are My Sunshine
My only sunshine.
You make me happy
When skies are grey.
You'll never know, dear,
How much I love you.
Please don't take my sunshine away

Kommentarer
Postat av: Susann

Kan meddela dig att... jo i Gävle pågår ett projekt som går ut på att planlägga hur mycket skräp som finns... någon stackars sate får en handdator och får en ruta av staden sen får de gå och räkna och placera in skräpen exakt VAR och VAD det är i en handdator... Snacka om skräckjobbet!!!!

2008-07-04 @ 19:33:45
URL: http://harkorhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0