Falun by night

Nu sitter jag här och gör mig iordning lite för jag ska snart dra till Stina i Falun. Vi ska ut och äta något och sen ska vi ut och inspektera köttmarknaden i Falun. Jag ska lära Stina allt jag kan ;) Det ska bli jättetrevligt tror jag!
Så denna dagen kommer inte bli så dålig som jag trodde när jag vaknade. Det blir bara bättre och bättre. Jag trodde jag hade tappat bort Beccas nyckel till cykelförrådet, jag letade i papperskorgen, vände upp och ner på hela rummet, skrev en lapp och satte på dörren, ringde Becca och fick besked om att hon glömt att ge mig nyckeln.. pjuh! Shit vad virriga vi måste varit, saken är den att när hon skulle ge mig nycklen så tog hon först ut cyklen ur förrådet och tydligen så var vi så upptagna av att prata att vi missade att jag skulle ha nyckeln.

Var och fikade en snabbis med Linus på Waynes. Jag kände att jag höll på att bli tokig av att sitta inne och stirra så jag drog med honom på fika. Det visade sig att vi hade mer att prata om än vad jag trodde. Så det var ju nice.

Sedan så har jag pratat med Sofia idag,, jag ringde hem till henne i Bengtsfors och hon blev onekligen chockad när hon hörde vem det var,, hahah
Jag längtar tills jag och Sofia kommer bo i samma hus!!! Jariiibaaa vad kul vi ska ha!

Jag uppdaterar imorgon om Stinas liggaprojekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0