Försent eller inte?

Min mamma har ringt mig tre dagar i rad nu men jag har inte kunnat svara så idag tog jag tjuren i hornen och ringde upp henne. Det kunde ju har varit något viktigt. Observera att min mamma ringer max två gånger per år. Ena gången är när jag fyller år om hon kommer ihåg vill säga. Iaf så har hon tydligen fått för sig att hon ska komma upp hit och hälsa på. Vet inte än vad jag tycker om det. Jag har bott här i två år nu och hon har hittills inte brytt sig om hur jag har det. Jag tror knappt hon vet vad det är jag pluggar. Är det något samvetskval hon har och måste styra allt till rätta? Eller är det så att hon vill börja bry sig? Jag tror mer på det första. På tre år har vi knappt setts eller pratat med varandra. Är det försent att börja agera mamma nu?
När någon i familjen dör för detta familjemedlemmarna närmre varandra men min mamma har aldrig varit så långt borta sen Therese dog...

Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Carro

Men vill hon komma upp så låt henne. Du kan ju fråga henne vad tanken är? Jag hade fan också blivit förvirrad.

Ses på jobbet om tre timmar!

2008-07-09 @ 06:17:47
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0