Hej mitt namn är Gay.

Holabolabo!

Ännu en dag har gått till sitt slut och jag är en dag närmare helgen. Hoppas på kanonväder gör jag, idag var det apvarmt men jag har jobbat mellan 10.30 och 19 så jag missade solen. Jag läste världens roligaste doseringsetikett idag på jobbet, jag plockade ihop en order till en snubbe som heter Gay!! hhahahhhaha jag trodde det var ett skämt men seriöst kan man heta så? Okej om han hade haft ett konstigt vietnamesiskt efternamn men saken är den att han hade ett av Sveriges vanligaste efternamn. Hur humor är inte det? Fatta när han ska hälsa på någon "Hej, Gay" - "Hej, straight" hhaah jag skulle asgarva varje gång jag presenterade mig. Eller så skulle jag överväga att byta namn eller hata mina föräldrar som gav mig namnet.
Tiden gick cpsakta idag och jag ville typ avlida när Carro och Tessan gick hem kl 15. Sedan så förstår jag inte hur folk här uppe kan tycka att jag pratar Göteborska, jag kommer inte ens nära ifrån gbg. Det är jättemånga på jobbet som tror att jag är från gbg, hur kan de inte höra att det är stooor skillnad mellan småländska och göteborska??

Som svar på Tereses och Tessans kommentarer till förra inlägget så vill jag bara påpeka att snygg-Jakob i Neverstore inte ser ut som Tomas! Min Jakob är allt för mig och jag blir upprörd när folk säger att han ser ut som någon som han inte ser ut som.. Till skillnad från dig Tessan så har ju jag god smak när det gäller karlar ;) Btw, shit vadd längesen det var vi ändrade vårat how we know eachother på facebook, det får vi ändra på snart, hhaahaha
ÅÅÅ vilket sug jag fick efter att lyssna på lite Neverstore. Jag ska tapetsera mitt nya rum med massa bilder på Jakob sen ska jag se hur lång tid det tar innan jag tröttnat på hans vackra nuna.

Jag såg nyss på Supersize vs superskinny.. den spinkiga tjejen åt inga kolhydrater, hur kan man överleva utan kolhydrater??? Svar det kan man inte. Doktorn sa att om man är superskinny och inte äter kolhydrater så kan man dö huxflux.. shit vad scary!

Om en halvtimma är det Hells Kitchen men Gordon Ramsey. Jag älskar Gordon!! Är det nån mer än mig och Emma som drömmer om en karl som Gordon?




Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha jag tänkte på vårt how we know eachother idag på jobbet! meeen... jag tycker vi ska försöka hålla oss från att ändra det mer, eller va tycker du? hehe!

2008-07-03 @ 21:42:05
Postat av: Angelica

Yo Tess!! Jag tycker att vi ska jobba vidare på det, åtminstone 10 till innan vi tar examen? låter det som en bra idé? jag har massa på lager som du kan överta.

2008-07-03 @ 21:44:33
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Tess

hahahahaha! kanske ska fixa han på jobbet idag då. eller inte... :S

2008-07-04 @ 06:11:44
Postat av: Angelica

ja det lät som en bra idé. kl 14.37 vill jag se dig hångla med Magnus vid SJ06 13.08.11

2008-07-04 @ 07:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0