Helt galet

Igår efter att jag proppat i mig wok så slängde jag mig på sängen, hade tänkt zappa lite mellan kanalerna. Jag kommer inte ihåg att jag stängde av teven Sista gången jag kollade klockan var den 21.41. Med andra ord somnade jag innan kl 22 och så vaknade jag kl 06.37 och insåg att det var lördag och skrek rakt ut i luften "Det är lördag"!!!! Jag tänkte att jag vilar ögonon en stund till så kan jag gå ut och springa kl 7 men tydligen så somnade jag och vaknade kl 09.20 och insåg att det är alldeles för varmt för att springa i morgonsolen. Så jag gjorde mig lite cancergröt istället. Och snart ska jag cykla bort till Masenbadet, lägga mig i skuggan och plugga och mellan raderna ska jag ta mig ett dopp.

Babe! Hoppas dejten gick bra! Vi kanske ses vid pylonen ikväll då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0