Ingen rubrik

Idag blir det ingen rubrik för jag är så trött i huvudet att jag inte kommer på nåt. Jag uppdaterar bara för sakens skull. Lördagen med Stina var übertrevlig. Vi satt på Harrys uteservering och chillade och sen gick vi in, kommenterade folk som försöketedansa och sedan tog vi några danssteg själva. Innan hade jag jättemycket att skriva om lördagen men som sagt så är jag alldeles för trött för att tänka.

Har fått en skön träningsvärk i kroppen. Tränade dubbelpass på friskis igår. Först ett vanligt medeljympa och sedan 70 min skivstång. Jag tyckte skivstång var jättetråkigt innan men nu kan jag knappt vara utan det :)

Fick den dyraste telefonräkningen någonsin idag. Jag får sluta skicka så många sms helt enkelt till de som inte har 3. Det är nog pga av allt messande och ringande under Peace and Love som räkningen blev så dyr denna gången. Suck det är inte kul att betala räkningar för mina "flytta-till-London-pengar" men vad gör man? :(
Och mitt rum ser ut som om någon försökt bomba det. Åhhh nej shit jag skrev bomba, nu kommer snart hela insatsstyrkan hit för att försäkra sig om att jag inte är en terrorist som ska bomba Borlänges resecentrum.

trött, slött, knött, mött ,pött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0