Jävla pissdag

Allt är skit och dagen har knappt börjat. Gud i himmelen har straffat mig för nåt jag inte gjort. Här går man hela dagarna och ser till så att sjuka och gamla får sina mediciner med snyggt påklistrade etiketter. Och vad får man för det?? Regn och massa moln :(  Jag hade verkligen sett fram emot att ligga och glassa i solen och bada i poolen men nu blir det väl till att stanna inne och städa rummet och tvätta. Vad ska man annars göra liksom.
När jag vaknade drog jag upp persiennen och såg en stor vattenpöl och en grå himmel,, suck,, jag tog Beccas cykel och drog till Mellsta och sprang 5 km, det var asskönt sedan så tog jag mig en liten cykeltur för att kolla in den ödelagda badplatsen. Är det Masenbadet som ligger bortanför Mellsta? svar på den frågan tack.

När jag kom hem var jag på bättre humör  men det ändrades snabbt när jag öppnade kylskåpet och såg att nån jävla kines eller pakistanare stulit alla mina persikor som jag köpte på hemköp igår och min sista banan.. fan nu hade jag ju inget att ha i gröten.. kuljul att äta bara gröt. FAN!!! är så trött på det här stället.. längtar till Falun.

Jag blir totalt deprimerad när allt är emot mig när jag är ledig, och vad gör jag här???!!! Jag förbannar dagen då jag bestämde mig för att stanna kvar i Borlänge över sommaren.


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha fan vilken bitterfitta du är!;)

2008-07-06 @ 11:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0