Livet går vidare - bullshit

Mycket trevlig kväll med hamburgergrillning, mashmallows, fittstorys och securitasbesök. Synd bara att alla inte kan uppskatta umgänget. Anders hade det tydligen trevligare i sitt egna sällskap hemma framför teven. Ja det underlättade ju för oss. Nu har vi en person mindre att ringa till när vi vill hänga. Om det inte passar sig så kan man ju vara utan.
 
Det är en sak om man inte vet att mitt och min familjs liv för snart ett år sen förändrades drastiskt för all framtid. Om exakt en vecka för ett år sen fick jag beskedet jag helst önskar var en mardröm som jag aldrig skulle önska min värsta fiende. Men när man vet hur det ligger till så varför prata död och självmord när man försöker ha en trevlig kväll?? Sorry, men jag har aldrig hört något så lågt i hela mitt liv.. "Carro, om du tog självmord nu skulle jag kanske bli lite ledsen men sen hade jag inte brytt mig för livet går ju vidare liksom".. Ni hör själva hur illa det låter. Livet går altid vidare men saknaden efter någon kommer alltid finnas där. Jag saknar min lillasyster mer för varje dag som går. Lätt att säga att livet går vidare men det är inte så enkelt som vissa tror. Och vem fan är inte rädd för döden liksom??!! Det behöver inte vara ens egna död man är rädd för, jag är rädd för att dom som jag älskar ska dö och försvinna för alltid ur mitt liv. Allt går inte att ta med en klackspark. Kommentaren till Carro fick mig att haverera inombords. Fy fan.

Orkar inte sova än så jag ska börja rensa ur mina lådor och börja packflytta och lyssna på lite Cornelis, sedan ska jag gråta mig till sömns och ägna en tanke till alla dom som har en skruv lös och ett tomrum innanför pannbenet.



           
                

Om Carro skulle hoppa från Pylonen skulle jag bli förstörd och absolut inte säga "jaja livet går ju vidare" :(
                    Jag är fortfarande helt mållös efter århundradets mest korkade kommentar.  

Kommentarer
Postat av: Carro

håller helt med dig angelica, det var sjukt dumt snackat. blev fan less på riktigt!

2008-07-27 @ 12:04:29
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: Proffesorn

Förlåt att man var trött å inte tyckte att samtalen som fördes var så roliga. Å sen är det väl bara skriva att det var jag. Inte så att jag skäms för det jag säger. Sen tolkar ju du det på ett annat sätt än vad jag menar.



Ledsen att du tog illa vid dig, var ju inte mina intentioner...

2008-07-27 @ 12:33:04
URL: http://www.morgardshammar.tk
Postat av: Carro

Klart jag orkar. jag har pluggat i tre timmar nu sedan jag kom hem :0 Pepp för fan!



jag får se din vackra sophög imorgon 08.00 när mitt rum ska besiktas. woaa. lämnar kanske en liten erotisk lapp åt dig!

2008-07-29 @ 22:37:25
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0