Sluta stirra!!

Please God make my boobs one size smaller! Fy fan för gubbar som inte kan sluta stirra på mina bröst. Gick hem från bussen efter jobbet, trött, hungrig och kissnödig och så fort man entrar Tjärna fucking Ängar står ett dussin arbetslösa, socialbidragstagande somalier och vrålstirrar på mina bröst när jag går förbi.. Fyyy fan om man hade kunnat mörda med blicken så skulle det kunna hållas massbegravning här på Tjärna. Ibland hatar jag mina bröst just därför de är stora och inte nog med att de är stora, de är som två fasta biljardbollar i XL som tydligen förtjänar blickar från såna som inte ska stirra. I fortsättningen ska jag tejpa mina bröst så de blir så platta som möjligt och så ska jag bära en sopsäck så att inga former syns.
Jag räknar dagarna tills jag flyttar från detta vansinnesställe. Tjärna Ängar är platsen som Gud placerade i skuggan.

Jag har en kompis som ska förstora sina bröst och I tell u what babe, u r so gonna regett it ;) Men det är ditt val om du vill att folk ska stirra, tihi


                                                                The women in the picture is my nightmare!
Så nu har jag ytterligare en sak att lägga till på min lista över sånt jag tycker är värst. Bebisar, spindlar, myror, cancer, städjobb och stora bröst.
Nu har jag äntligen städat mitt rum så nu är det rent och jag bara älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0