Smålandsnytt

Lycka är när man äter frulle och besviket slår på teven för att se nåt som tillfredsställer mitt morgontillstånd, zappandes mellan kanalerna i hopp om att få se något som inte är rullande text eller tv-shop när jag plötsligt och lustigt slår på SVT som hör och häpnad sänder Smålandsnytt. Nu måste det vara nåt brus i kanalen. Smålandsnytt i Dalarna är ju helt ute och cyklar. Jag älskar Smålandsnytt, de har alltid så värdelösa och orelevanta inslag. Nu hade de haft en polkagrisbakartävling där väntat nog alla finalister kom från Gränna, polkagrisens Mecka. Det är vad jag kallar ett inslag med onödigt vetande. Men lycklig blev jag iaf när småländskan skårrade i mina öron.

Två dagar kvar sen är det helg! Då ska jag sova tills jag vaknar av mig själv helt utvilad. Bästa med helgen är att man slipper göra matlåda. Jag hatar att göra matlådor. Ingen fantasi så det blir att man slicar upp en sallad som ser nästan likadan ut jämt. Men shit vad är det för jävla musik de spelar på MTV så här tidigt på morgonon!! Rise up...
Ikväll blir det träning, det ska bli grymt skönt. Jag hinner inte träna de dagar jag slutar 19 men idag slutar jag 15 så då hinner jag (förhoppningsvis) både plugga och träna.
Oj nä nu måste jag klä på mig och borsta tänderna och inte fixa håret. ORKA!

Dejtingproblemet har löst sig BTW. Jag kom dock inte på idéen själv men det lät som en bra idé. Äta och promenad i Borlänge. Det ska ju va en fin kväll :)
Jag ska ut i buskarna och spionera för att stilla min nyfikenhet.

Tessan och Carro!!! See u at work! Om ni inte hittar mig så ligger jag i brandrummet, tar en hutt och sover ruset av mig.

Över och ut

Kommentarer
Postat av: Tess

matlådan är det som är värst med att jobba, HATE!!

2008-07-24 @ 08:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0