Snooze me

Jag hatar egentligen att ligga och snooza och de som gör det går mig på nerverna men idag har jag snoozat i evigheter och jag behövde det så nu är jag redo att möta en ny dag full med pillerburkar och laxeringsmedel. Solen skiner, lunchlådan är fixad, idag blir det torsk, broccoli, matvete och kidneybönor, simple as that och snart är det helg! Det ska bli onekligen skönt och jag hoppas på fint väder. På fredag ska jag och William gå på BIO, vi ska se Narnia. Prins Caspian kommer bli min veckas babe. Förra veckans babe var absolut Jakob, sångaren i Neverstore. Jag föll som en fura när jag såg honom på scen (åh jag måste googla och se var han är ifrån). Där fick jag svar på den frågan, han är född i Halmstad men bor i Hjo, med andra ord så bor han dessvärre på fel sida av Vättern och så är han född 1983. Nu vet jag allt jag behöver veta om Jakob Widén som var hetast på Peace and Love. När det är klart väder och man sitter på pappas altan kan man se hela vägen till Västergötland så då är det bara att plocka fram kikaren och spana, kanske jag får en liten glimt av honom då.

Gå in på deras hemsida! De har världens skönaste musik.

www.neverstore.com/neverstore

ÄR HAN INTE VACKER SÅ SÄG.



Nu måste jag borsta tänderna och göra mig redo för jobbet.

Angelica hjärta Neverstore

Kommentarer
Postat av: terese

jag tycker nsätan han är lite lik han vaheterhan med den blonda slingan i borlänge? men åå va trött jag blir. men han, bor på mångatan. jaja. hur är det annars då?

2008-07-03 @ 16:10:08
Postat av: Tess

ja, jävlar, terese! (ja, jag gillar kommatecken, hehe!) det är han fan! (om du menar lill-thomps alltså)

2008-07-03 @ 19:18:08
Postat av: Terese

ja just han ja...tomas! :P hanh är väldigt lik honom angelica!

2008-07-03 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0