tio timmar

What a beautiful mooooorniiing!!!!! Sov 10 timmar inatt, helt galet ju så nu är jag speedad till max och jag ska klistra snabbare än aldrig förr. Se upp i gångarna säger jag bara! Inatt drömde jag att jag äntligen hittade min konservöppnare som jag inte hittat på några dagar och nu när jag öppnade mitt skåp så hittade jag den bakom svartpepparn. Som en skänk från ovan. Vad värrre är att jag två nätter i rad har drömt att jag är gravid, vilket jävla skräckscenarie. Men när jag tänker efter så är det typ omöjligt. Men man läser ju så ofta om tjejer som märker av att de har en bebis i magen. Allt är som vanligt och sen huxflux går vattnet och man får värkar och sedan pluppar man ut en blodig, skrikig bebis som är min största mardröm. Vad fan gör man då??? jag hade letat efter närmsta adoptionsbyrå och sedan antagligen gått under. Men ni kan va lugna, det är ingen bebis i min mage, bara lite havregrynsgröt och äpple. Men om jag mot förmodan drömmer om graviditeter inatt igen så är det jag som spurtar iväg till mödravårdscentralen och får detta utrett.




Detta är min största skräck, tätt följt av spindlar, myror och cancer.

Kommentarer
Postat av: sara

så hemska e inte bebisar..

2008-07-08 @ 11:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0