Utsliten och muskel-lös

Hello my dear friends. Would u like a cup of tee?

Nu är det bara två dagar kvar tills det är helg. Då blir det party i Hannas sommarstuga utanför Hedemora. Borde egentligen sova ut men är det party så är det och jag älskar det :) Sova kan man göra någon annan gång.

Jag hade tänkt att lägga mig i solen idag när jag kom hem från jobbet men helt plötsligt så började det att regna.. Bittert.. så jag gick in och sov en timme sen cyklade jag till friskis för att träna skivstång. Det gick cpdåligt faktiskt :( Jag orkade knappt lyfta nånting och det värkte i hela kroppen. All energi bara rann ur mig. Jag var aspepp innan träningen men sen bara usch och blä. Saken är den att jag vet nog vad problemet är.. jag har ätit för lite kolhydrater på sista tiden. Jag har inga pengar så jag har inte ens råd med att köpa pasta,, Jag får överleva så länge på allt jag har i skåpet, det vill säga linser och quinoa typ,, och nej det går inte träna på det kände jag. Kolhydrater behövs verkligen om man ska styrketräna. Och det man äter dagen innan träning påverkar.. och ja jag kanske slarvade med maten igår,, en sallad till lunch och gröt till middag (fy skämms angelica).. Men what to do liksom om man inga pengar har..

Imorgon är det sovmorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0