Vilken känsla

Kan ni förstå känslan av att ställa alarmet på 8.00 och vakna utvilad innan alarmet börjar störa? Den känslan är den absolut bästa. Jag kan leva utan känslan att vara kär men aldrig att jag skulle överleva känslan av att vara nyvaken och att jag älskar livet. Efter att ha gått upp kl 5 tre dagar i rad så var en sovmorgon välbehövlig. Sitter här och äter frukost och min gröt är godare än någonsin. Idag har jag slängt i pumpakärnoe, clementin, päron, avokado och banan. mums.

Pratade med Hanna igår på MSN och det var lovely. She is back from the states! I sommarstugan som vi ska spendera helgen i finns det varken elektricitet eller dricksvatten men det finns en gasolspis. Jag trodde det var ett skämt först men ack nej.. Bye, bye plattång och mobilladdare. Men jag kommer att älska det! Precis vad jag behöver, en weekend ute i Dalarnas urskogar. Jag får inte glömma kameran för detta måste förevigas. Jag ska glida runt där som en lantlolla med huckle på huvudet och träskor på fötterna och inte ett uns smink på mitt face.. Amish-livet here I come! På lördagen blir det tårtkalas med Hannas släkt. Jag är livrädd för andra människors släkt, det känns som om allt utanför min egna släkt är svärföräldrar och det skrämmer mig.
Blir det fint väder ska jag bada. Blir det dåligt väder badar jag ändå. Jag älskar att bada!
Den här helgen kommer bli top notch.. ÅÅåååå Samuel kommer och jag älskar det. Samuel is the shit.

Nu ska jag göra mig redo för en ny jobbdag!

Kommentarer
Postat av: sofia

hehe japp samuel is the shit och du har honom lindad runt ditt finger:) Angelica, i miss you!!

2008-07-17 @ 12:59:51
URL: http://soffiproppbloggen.blogg.se/
Postat av: Susann

Haha välkommen in i min värld=) bara öva på att ropa på korna vettu... en dag kanske de kommer:)

2008-07-17 @ 23:03:42
URL: http://harkorhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0