Welcome My Dear Weekend

Känslan av att det är helg går inte att beskriva med ord. Det var obeskrivligt skönt att vakna utan att höra vibrationerna från alarmet på mobilen skrala i öronen. Ska titta ut och se vad det är för väder. Det är mulet och regnmoln börjar bildas. Men bryr jag mig? Näee inte det minsta faktiskt! Veckan på jobbet gick fort och helgen kommer säkert gå fort den oxå. Men det gör inget för jag älskar ju mitt jobb. Jag blir upphetsad av att klistra lappar borta på PB. Jag var cplycklig hela dagen igår och Carro var lyckligare än aldrig förr och Gunnar älskar oss över allt annat. Carroklant skar sig i fingret tre gånger och jag fick plåstra om henne. Men inget kunde förstöra vårat fredagshumör. I ett par timmar ägnade vi oss åt att städa i hyllorna för det fanns inget att plocka. Inte ens det kunde sänka mitt humör. Men jag absolut älskade när jag hörde Ingers pling plong från kommandobryggan "Ingen tar upp något plock förrens jag säger till".. I looove.

Igår efter jobbet drog jag till friskis på intensivjympa. Det var riktigt härligt det. Hahah nu kan jag göra hela sex stycken armhävningar på tårna. Bara 24 kvar så klarar jag alla,, hahahah, dream on. Sedan strosade jag på kupolen en sväng. Det finns massa REA men inga pengar har jag så det gör mig inte lyckligare. Jag köpte två frukostskålar på Lagerhaus för bara 10 kr st.. Haha hör och häpnad Stina.
På kvällen var jag hos Carro och käkade pizza, såg på film och älskade sällskapet. Cyklade hem i racerfart från det ena svarta hålet till det andra svarta hålet i Borlänge. Jag kände mig förföljd och trampade på som aldrig förr. Låste cykeln och, gick in och pustade ut. Pjuh jag överlevde cykelfärden.

Ikväll blir det vindrickande hemma hos Carro. Jag längtar redan!!! Ska dra till bolaget snart.

TJUPP

Kommentarer
Postat av: Carro

A ta santé! mitt humör är bättre än någonsin

2008-07-12 @ 12:28:50
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0