Det var bättre förr

SVT vad håller ni på med???!!!! Hej hej Sommar, vad fan är det för trams??!! Jag har precis tittat på årets sommarlovsmorgon, gah vad var det för nåt?? Mycket dåligt har jag sett men det här tar nog fan priset. Jag förstod inte vad det handlade om eller nåt. Två programledare som är helt bakom flötet. En virrig tjej i världens fulaste gula ögonskugga som är mer hyper än vad jag någonsin varit, hon pratar typ i mun på sig själv och en kille som heter Svante som verkar vara århundradets största tönt. Jag gillar inte könsroller så som att pojkar tar mer plats än flickor och att flickor ska va små, tysta och gulliga, men vad är det SVT håller på med, ska de vända på könsrollerna eller? Den där stackars Svante har ju inte fått prata till punkt en enda gång! Den hyperaktiva tjejen trycker ju ner honom nåt enormt! Tycker SVT att detta är pedagogiskt så är de helt ute och cyklar.
Jag kan inte påstå att årets sommarlovsmorgon är särskilt genomtänkt. Vad är budskapet egentligen? Men gah de har ju inte ens nåt budskap!

Vad hände med SVTs, innovationsförmåga? Kommer det aldrig bli lika bra som det var förr? Tippen , Salve?? Vad gick snett?! Jag ångrar att jag slog på teven när jag åt frukost för sommarlovsmorgon var en mindra bra start på dagen. Det var bättre förr! Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Är det här public service?? haha det kanske är för att jag och många andra inte betalar någon TV-avgift. SVT har inga resurser kvar till att göra ett ordentligt sommarlovsmorgon!

Kolla här! Bästa sommarlovsmorgon någonsin :)
 www.youtube.com/watch?v=rmzN0SUpsJY

Har precis kollat väderprognosen för midsommar, det ska regna i stort sett hela Sverige, förutom i Blekinge dit jag ska! haha kan det bli bättre eller??
Igår var jag ute och gick en långpromenad med Tindra (hunden). Titta vilka fina blommor jag plockade :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

åhh vilken nostalgi, Tippen:) jag älskade Lasse!!! det var nästan bättre än ronny och ragge!! hahaha

2008-06-17 @ 12:10:53
Postat av: Angelica

Jag var kär i Lasse och jag tror jag är det fortfarande,, haha det är därför jag väljer singellivet för jag har aldrig kommit över en viss Lasse som sorterar sopor. Det skulle kännas orätt mot min pojkvän när mitt hjärta egentligen bankar för Lasse.

2008-06-17 @ 13:06:44
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Lollo

hej! schysst blogg du fått! Vad händer i sommar? kram

2008-06-18 @ 00:18:27
URL: http://lolous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0