Ekströms smulpaj

Vafan är det här!!?? det ser ju ut som ost och skinkpaj... Det var just vad jag och Emma sa när vi klippt upp påsen till vår inköpta paj. Ekströms nyhet, smulpajen var en succe. Om ni någon gång köper rabarberpajen, bli då inte förskräckta över dess utseende för tro mig även om den ser ut som ost och skinkpaj så är den jävligt god och smakar sura rabarber.




Nu har jag fan feber på allvar och det känns inte helt okej måste jag säga. Fast kan det va så att jag helt enkelt är lite kärlekskrank?? ;) Svårt att veta för kär har jag nog bara varit på riktigt en gång i mitt liv så det kan det nog inte vara. Lite småförälskad däremot kanske jag är, men man vet ju aldrig. Egentligen så känner jag honom inte så det känns lite småkonstigt att det känns så här. Det enda jag vet om honom är vad han heter, hur många syskon han har och sen faktiskt inget mer, jag glömmer alltid bort var han jobbar trots att jag frågat det flera gånger. woops då. Det enda jag vet är att jag uppskattar hans sms som rullar in i min inkorg med jämna mellanrum. Oavsett hur många presenter, blommor, resor och prylar jag får så uppskattar jag alltid ett sött sms hundra gånger mer. Jag trodde inte när jag åkte ner till Småland att jag skulle sakna honom så mycket som jag gör så det ska bli jättekul att träffa honom i helgen.

Åh neeej vad håller jag på med!!??? Jag hatar ju såna här puttenuttiga blogginlägg!!! Hell yeah!! jag är fan inte  förälskad, jag är bara lite kramsjuk (tolka det som ni vill)!!! Åh det där var skönt, pjuh det lät lite mer som mig ;)

Dags att koncenterar sig på Allsång på Skansen.





Kommentarer
Postat av: Susann

Haha annars kan jag ge dig receptet på en underbar rabarberpaj som man gör alldeles själv... ännu mer underbart än ekströms... tyckte ial jag när ja testade den och jämförde=) Hoppas midsommar var bra... ska vinka till Falun från dig i helgen när jag är där och gör snabbvisit??

2008-06-25 @ 21:38:34
URL: http://harkorhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0