Första doppet

Hej alla fans!

I torsdags hade jag sista momentet i skolan och drog alltså ner till Småland på sommarlov!! Det är alltid lika kul att åka tåg när man vet att det är nåt kul ställe man ska till. Dock så var det mycket folk på tåget mellan örebro och falköping så jag fick sitta i bistron i 2 timmar och det var ju mindre bekvämt.,, men jag överlevde..

Igår bar det iväg till Bunnsjön med min moster och mina tre småkusiner.. vi låg och stekte i solen och svalkade oss i vattnet med jämna mellanrum. hur skönt som helst!!! Vi var där hela dagen idag oxå.

Har varit ute och sprungit två dagar nu oxå. 8km båda gångerna,, det finns så många vägar att variera sig med här hemma hos pappa i Ingeryd. Jag absolut älskara att bo på landet!! och jag älskar utsikten från altanen där jag sitter och glassar,, har snart läst ut en hel bok på bara två dagar.. haha ja det säger väl så mycket av vad jag har för mig här hemma, JAG SLAPPAR!!!! och vet ni vad? jag såååå förtjänar det!!!!

Men imorgon ska jag in till jönköping och träffa Pia,, det ska bli jättekul!!!

Jag ska passa på att välkomna lilla Amber till världen oxå! Jaaa nu har Ia äntligen fått sin bebis, hon föddes i torsdags kl 07.00.. jag pratade med Ia i telefon på kvällen innan och då hade hon värkar, jag tyckte det var ascoolt att prata med nån som typ snart skulle ploppa ut en unge :) haha! jag kan knappt vänta tills jag får träffa dom!!!!

jaha det här blev nog det tråkigaste blogginlägget på länge men fan jag börjar ju bli hungrig så jag kan väl avsluta med att det är fruktansvärt varmt och att jag ser fram emot att spendera resten av sommaren på Beccas balkong när jag kommit hem till Borlänge.. usch vad det tog emot att skriva hem till Borlänge, hade hellre velat skriva hem till Falun eller varför inte hem till London??!! Men snart flyttar jag till Falun!!!!
okej detta kanske inte är så okej att skriva men jag tackar typ Gud för att han gjort så att Sofia är singel!!!!! eller är det djävulen som bryter upp förhållanden??!! hahahahahah!!! vi ska ha så cpkul tillsammans!!! ju mer singelkompisar jag har desto gladare blir jag!! hihihi!!
Håll uppe byxorna grabbar för här kommer SOFIAAAAAA!!!!! (hon har haft förhållande i 4 år så nu ska hon ut och leka med andra ord)

So long my babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0