Har kor horn?

Jag vill ge ett litet lästips till alla er som vill ha en ny blogg att läsa. Tro mig det är den skönaste bloggen någonsin med en hel del roliga inlägg av en helt otroligt rolig människa.
Den här människan är så genuint rolig och frågan är om hon själv vet om det?

Jag älskar att läsa hennes blogg och jag tycker hon är en störtskön människa. Lite annorlunda, helt fantastiskt rolig och lite smått galen men till skillnad från många andra så är hon iaf sig själv och det är det som gör henne till den hon är.


www.harkorhorn.blogg.se





 

Kommentarer
Postat av: Susann

Haha tack tror jag=) Jag går hårt in för att vara mig själv i alla lägen så det tar jag som en komplimang:) och eftersom jag är galen(det är jag fruktansvärt medveten om)så har jag roligt, för kan man inte hitta annat å roa sig med, kan man alltid skratta åt sig själv å sina galna tankar=)

2008-06-14 @ 22:23:23
URL: http://harkorhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0