Lilla Linus och Vätterdopp

Tjolahopptjolahej!!!

Härligt väder det har varit i två dagar nu, icke sant? NOT! fast det börjar bli bättre. jag trodde ett tag jag skulle blåsa bort.

Idag har jag varit i jkpg och träffat Sara, det var asnice att se henne igen :)
Vi vet numera hur vi vill att vår framtid ska se ut, haha vi ska leva ett glammigt liv utan några bekymer :) Blir man lyckligare av pengar?
Dagens bästa var att jag fick träffa Linus!!!!!!!! jag har inte sett honom på över ett år, han hade blivit en stor pojke nu ju, han är 3 år och söt som socker ;) Vi har lekt med hans bilar, det var jättekul!!!! haha jag blir nog aldrig av med mitt barnasinne. Jag kan inte förstå att Linus är samma Linus som jag satt och matade med nappflaska när han var en liten bebis!! hahahah kommer du ihåg vår lilla familj Sara??!!! haha det var tider det.. naaw lilla Linusen..

Sedan så var jag och Madde på friskis utejympa på Vätterstranden. Jag älskar att jympa till vätterutsikt!! det gick bra trots att jag hade träningsvärk från träningen igår.. mina bröstmuskler är inte att leka med! Efter jympan (modig som jag är) slet jag av mig kläderna och hoppade i Vättern!! Ni som aldrig badat i Vättern kan inte företsälla er hur kallt det är!! men tro mig det var svalkande iaf :) Jag doppade mig till och med två gånger.

Nu är det bara en vecka kvar tills jag ska åka till Emma och det är bara två veckar kvar till Peace & Love!!

Är det inte vackert så säg


Kommentarer
Postat av: Susann

gud vilken underbar söt bebis!!! Nästan så man blir sugen på ett syskonbarn till=) Nej nej inte barn själv, dem kan man inte lämna tillbaka när de är i treårstrotsen!!!!!

2008-06-14 @ 22:27:27
URL: http://harkorhorn.blogg.se/
Postat av: Kaka

Linus är den bästa av de bästa=) Välkommen tillbaka till Jönköping by the way..

2008-06-20 @ 12:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0