Piss and löv

Trodde jag hade mycket att skriva om men nu stod det helt still. jag har bränt hälften av mina hjärnceller de senaste två dagarna, jag kommer knappt ihåg hur man trycker på tangenterna. Peace and Love är i full gång and I love it! I onsdags när jag kom hem till Borlänge på kvällen så hämtade jag och Carro ut våra band och så gick vi till campingen och tog en försmak på festivalen. Vi hängde med Christoffer och hans kompisar vid deras tält. Det var fett nice!
(ååå Hanna! på tal om christoffer så träffade jag grand Christopher!! )
Efter att blivit lite runda om fötterna så gick jag, carro och Linus hem till Carro och sov. Vi sov några timmar och sen var det full rulle igen. Åkte ner till bolaget strax efter öppningstid och inhandlade vad vi trodde skulle räcka alla tre dagarna,, men oj så fel vi hade! vi får nog gå dit idag igen. Fast Carro behöver nog inget mer ;) shit ni skulle sett henne igår hon var heeeelt kokobocko! Hov vägrade att gå så hon satte sig vid vägkanten och protesterade, sörplade på sitt vin, och sorry Carro men shit vad du såg ut som en uteliggare =) Det hela slutade med att hon fick åka polisbil hem, men det är ju gratis taxi iaf.

Igår såg jag Petter, en låt med Miss Li (hon sög för övrigt),  Jason Mraz, Sabbaton och Sahara Hotnights. Och just nu bryr jag mig inte om att pappa och övrig familj läser min blogg, men fan jag får multipla orgasmer när Jason sjunger I´m yours.

Nä men nu ska måste jag nog duscha, sen dra bort till Carro och börja chila lite!

over and out

Kommentarer
Postat av: Tess

hahahahaha! stackars din pappa... ;)

2008-06-27 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0