pluttilutt bebis

Nu har jag äntligen träffat Ia och hennes bebis Amber, det var den minsta bebis jag sett tror jag nog. Hon är bara en vecka så hon sover hela tiden förutom när hon ska äta, och så spyr hon i mängder, det är som ett vattenfall som bara rinner ur munnen på henne. Det är typ jättecoolt att Ia har ploppat ut en människa och vad som är ännu coolare är att tjejer har potential till att bli kossor! jag är onekligen imponerad att man har mjölk i brösten när man fått barn, jag fattar inte vart det kommer ifrån, det liksom bara bildas nånstans i kroppen, ascoolt!! Hur kan killar vara så fascinerade av bröst egentligen?? de är ju till för att mata bebisar!
Idag är det fredagen den trettonde och jag har inte råkat ut för några olyckor eller nåt ännu så nu har jag tänkt att hålla mig på plats en timma till så inget händer i sista sekunden helt plötsligt.

Ia och Amber
Jag med lilla Amber


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååååh va coolt, vilken sötnos!!

2008-06-14 @ 23:58:23
URL: http://missnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0