Raindrops are falling on my head

And here comes the rain again! It´s honestly driving me mad. For one moment the sun is shining and two seconds later it´s raining, and u know what? The sun is still shining while the rain is pouring down.

Men det är väl typiskt sommarväder icke sant? Det behövdes ju lite regn dessutom för gräset är ju typ gult och det är fult! och så slipper man ju vattna blommorna när det regnar så regn är ju bra egentligen. Men saken är den att när det väl börjat regna i sverige så fortsätter det att regna hela sommaren. Jag tror iaf att det skulle va fint väder nere i Blekinge under midsommar, det skulle ju va nice iaf.

Åh nu kommer vädret på teven,, åh 32 grader i turkiet, imorgon ska det regna i hela sverige förutom på gotland,, gah bara 15 grader, brr!
Och folk klagar på det brittiska vädret, hmm Sverige har ju samma klimat som england nu för tiden.. (åå nej nu sjunger pappa på Tomas Ledins låt "sommaren är kort",, uttjatat låt!)
Förra sommaren när jag bodde i London så regnade det i stort sätt hela sommaren, fast det var sol på midsommar iaf och det var det inte i sverige förra midsommar :) Brittiska jordgubbar på midsommar är topnotch!


Jag gick ut på trappen i regnet och tog bilder på regnbågen för den var så fin. 


    



Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream
Really do come true

----------------------------------------------------------------------------
hahah kolla här!!! man hinner ju inte ens uppdatera bloggen, och sen huxflux har vädret bestämt sig för att spela mig ett spratt.
5 minuter senare ser himmelen ut så här!


Detta är ju typiskt brittiskt väder. vi svenskar borde oxå vänja oss vid att alltid ha med sig ett paraply när vi går ut.

Kommentarer
Postat av: Susann

När jag var i england var jag där i 136 dagar och det regnade 100 av de dagarna... jag skrev upp det och när jag räknade var det resultatet! BRR

2008-06-16 @ 20:59:28
URL: http://harkorhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0