Allt flyter på

Jag känner mig som en gummianka som bara följer med i strömmen.. den här dagen har varit helt felfri.. visserligen sov jag kanske lite för länge men vad gör väl det när jag kompenserade med att sitt och plugga effektivt på skolan i tre timmar. tentapluggade till organisationsteorin och jag har nu lärt mig allt om Mintzberg, Herzberg och organisationskulturer.
sen var jag och tränade aerobic 2, det gick finemang, jag skuttade runt som aldrig förr! Var förbi Waynes en sväng också och sällskapade lite med Caroline när hon jobbade. Och nu har jag suttit i typ två timmar och pluggat lite destinationsutveckling :)
Bästa av allt!! Det slog mig idag att det är nästa vecka som jag åker hem!!!! Japp, på torsdagen ska jag och Viktoria bila ner till Småland,,, JIPPIE!!!!! det kommer vara den lyckligaste dagen på länge! Måste bara fundera på vad jag ska ha med mig för kläder,, hmm och skor,, gah och accesoarer.. mycket att tänka på..

Igår kväll var Anders och Anders här och busade med mig. Muffisarna som Anders hade bakat var onekligen goda,, mums för blåbärsmuffins.
Jag höll på att få panikattack när Anders höll fast mig i en konstig ställning som ser konstig ut om man inte vet om att den inte ska va konstig.. jag låg stel som en pinne i Anders grepp när jag plötsligt hörde en dörr öppnas, jag trodde det var Carro som kom hem men ljudet kom från nån annanstans som tur var.. jag hade dött om någon sett mig i den mycket obehagliga situationen!!! gah det var inte ens kul, mitt hjärta slutade slå för stunden :(

Det har löst sig med "situation William" oxå.. jag trodde ett tag han ville mörda mig långsamt men nu känns det inte så längre... jaja jag tror inte att han har mord i sinnet iaf :)
If William wanted to murder me I would probably die because he´s my best mate in this town (håla)

Cheers mates!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0