Köpt tågbiljett!

Yay!!! Nu har jag köpt min tågbiljett ner till Emma i Karlshamn! 19-23 juni blir det, så vi firar midsommar tillsammans :) sist vi firade midsommar ihop så var vi i Hyde Park i London, det var två år sedan. Det är helt sjukt att vi inte träffats på två år ju!! Vi umgicks typ varje dag nästan när vi bodde i London, och när vi inte träffades så pratade vi i telefon i flera timmar varje dag. Vi var väl vad man skulle kunna säga beroende av varandra,, hihi. Det ska verkligen bli cpkul att åka ner till Blekinge! Det är nästan Danmark så jag borde nog fråga Linus om han skulle kunna lära mig grunderna i danska så att jag förstår vad de säger utan att behöva anställa en tolk. Hur ska jag ha råd med en tolk när csn knappt räcker till att köpa tågbiljetter så att man kan flänga runt till alla sina vänner runtom i Sverige??

Idag har jag inte gjort nåt som jag planerade, jag har inte tränat och jag har framförallt inte pluggat.. woops! och jag som har tenta nästa vecka, och lite annan skit att göra.
I stället så har jag tittat på Kyle XY, sovit och hängt med el profesoro.. vi låg i sängen och slappade och pratade om allt och inget.. anders kan så mycket onödiga saker, som till exempel att man brandvarnare täcker upp 60 kvadratmeter.. den passar ju alldeles utmärkt på mitt rum som är 14 kvadratmeter. Sen så har han lärt mig världens dassigaste raggningsrepliker.. "Om du var en tår i mitt öga skulle jag aldrigt gråta för då skulle jag förlora dig" "Din kropp är finare än alla jordens himmlakroppar"... Tycka vad man vill om Anders, men han är störtskön..
Just nu så står han hemma i sitt kök och bakar muffins till mig,, vi ska hänga hemma hos mig och hetsäta muffins och se på tv!
En perfekt söndag med andra ord!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0