Angelica the Datasnille

Jag har blivit ett datasnille i världsklass. Med några tangentknappningar har jag fått mitt mobila bredband att fungera igen. Allt jag gjorde var att avinstallera och ominstallera,, allt detta gjorde jag alldeles själv utan att flippa ut totalt. Mitt tålamod med datorer brukar inte vara långvarigt men med rätt inställning går allt, tre djupa andetag och allt är under kontroll.
Dreamhack nästa för mig!
Jag är inte bara världens snyggaste gudmor, jag är världens främste dataexpert.

På sätet framför mig på tåget sitter en stor hund och dreglar, ägaren har rosa hår, har varit på samtliga festivaler och pratar konstant hela tiden. Hunden och rosa håret ska åka hela vägen till Sundsvall, hoppas inte hunden bajsar på sig.

Jag måste låta dopet sjunka in först innan jag ska blogga om det. Ett blogginlägg blir aldrig riktigt bra om man bloggar direkt efter en händelse. Så ni får hålla ut tills ikväll! Om min arm överlever vill säga, jag kommer fan få träningsvärk efter att hållt Amber i kyrkan. En sak som är säker är iaf att jag, Ia, Ante, Johan och Amber var hetast i kyrkan,, det måste varit så, alla tittade ju på oss iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0