Ballerinans spåkonst

Susann kommenterade i mitt förra inlägg:

"Man kan faktist spå med ballerinakex när man delat dem=) Mycket viktig och sanningsenlig spådomskonst=) : om all chokl fastnar till höger kommer kärleken, fastnar allt till vänster får man besök av en vän och fastnar det på båda får man välja, ny kaka eller besök av liemannnen:) "

Men jag förstår faktiskt inte Susanns teori här, det beror väl på vilket håll man håller ballerinakexet på eller? Om jag håller det uppochner blir det ju helt fel.... Ni Alftabor är fan lite snurriga tror jag ;)

Skoja inte att jag var måttligt jävla trött på Mr Z igår, han slutade aldrig tjata på mig så till slut var jag tvungen att blocka honom på msn.. Du har rätt Sofia, det är inte så svårt att lista ut vem Mr Z är. Han är den typiska mallen för en våldtäcktsman.. När han inte får som han vill blir han helt crazy.. Oh no ingen går längre säker på Sture. Jag ska låsa in min fram tll sommaren när han tar examen och flyttar härifrån. Nu har det gått så långt så Sofia var oxå tvungen att blocka honom på msn :) Jag är typ rädd på riktigt... Imorgon ska jag gå till BR leksaker och inhandla en trollstav och sen ska jag gömma mig i en buska och göra en Avada Kedavra när Mr Z passerar.

Till råga på allt så har jag ont i huvudet och känner mig allmänt snurrig.Det enda jag gjort idag är sovit lite fram och tillbaka. Har inte varit utanför dörren på hela dagen och nu har det redan börjat bli mörkt. Jag måste ligga absolut alldeles stilla så att jag inte blir sjuk för det har jag verkligen inte tid med!

Jag och Sofia ska planera en ny temafest här på Sture så om det dyker upp ett nytt event på facebook bör ni tacka ja :) haha jag längtar redan..

Jag har fått ett i-landsproblem, har inte ätit något idag för jag är alldeles för trött för att laga mat. När jag är rik och bor i London ska jag anställa en kock.



                                                            En Avada Kedavra är precis vad Mr Z förtjänar.

Kommentarer
Postat av: Susann

haha men angelica... det är inte alftabornas uppfinning utan det lärde jag mig under alla dessa vettiga samtal på elevhemmet i gymnasiet.. Så inga alftabor går att beskylla... dock Gävlebor.. om man nu ska peka ´finger till nån;)

2008-11-23 @ 19:31:49
Postat av: Malin

Jag blev också jättekonstigt sjuk idag och låg typ bara och sov till och från. Dena var likadan. Det kanske är nåt skummt virus som man får genom datorer eller nåt?

2008-11-24 @ 00:26:26
Postat av: Malin

Jag blev också jättekonstigt sjuk idag och låg typ bara och sov till och från. Dena var likadan. Det kanske är nåt skummt virus som man får genom datorer eller nåt?

2008-11-24 @ 00:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0