Det händer inte...

att Viktoria försover sig den dagen då jag är som tröttast och hade kunnat döda för att få sova en timma till. Jag är så sjukligt trött så jag snoozade i 30 minuter och sen var jag tvungen att stressa som fan till bussen, jag fick till och med halvspringa vilket inte är världens lättaste i högklackade stövlar. Stressandet resulterade i att jag nu sitter här i min ensamhet på skolan med nylackade naglar som vägrar att torka och en "Lilla My" knut på huvudet. I'm looking absolutely fab today. NOT! Till råga på allt så blåser det som fan ute så mina öron är alldeles röda av kylan... Nästan lite Rudolf med röda mulen varning på det.. När Vickan kommer ska vi fortsätta på våran seminarieuppgift och som plåster på såren för att hon försovit sig så ska hon ta med sig te till mig. Jag överväger att förlåta henne trots min ljuva bitterhet. Åååå kom nyss på att imorgon är bästa dagen på hela månaden, löning!!! Gah jag har så mycket jag måste hinna med innan jag åker på onsdag. Jag måste köpa kläder till dansuppvisningen, dop-presenten till Amber som var slut i lördags när jag skulle köpa den, jag måste tvätta, städa lite så att jag kan slänga upp adventsljusstakarna nästa helg och så måste jag göra en tidsplanering över allt. Som ni ser har jag mycket att göra nu :(


Jag absolut älskar att jag upptäckt att jag har en fungerande webkamera på min lilla Asus.
Lilla My knuten när den är som bäst.

Kommentarer
Postat av: Rödjackan

Jag tycker som alltid att du ser helt fantastisk ut mitt lilla grahamsgryn, lilla my knuten passar dig perfekt, eller Britney-toffsen som jag skulle kallat den!;) Men du vet Lilla My och Mumin är en match made in heaven så vi kallar den Lilla My knuten!

2008-11-24 @ 13:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0