Du är så jävla påfrestande

Jag konverserade med Sofia på msn nyss, hon skrev att hon hade ångest för att hon varit för full igår och då plötsligt kom jag på varför jag sovit så jävla dåligt inatt. Jag är så arg så jag kokar,, och nej jag överdriver inte, jag vill skrika rakt ut. Kommer ni ihåg Mr Z som ringde och väckte mig en natt förra veckan? Den där förbannade idioten ringde mig 9 jävla gånger inatt kl 3 och han gav då fan inte upp heller. Jag tryckte av samtal alla gånger förutom en gång, då svarade jag och skrek aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rätt ut för jag var så sjukt jävla arg på honom då. Men åååå vilket jävla kukhuvud du är! JAG VILL INTE HA DIG!!! JAG VILL INTE ATT DU TAR I MIG!!! så arg är jag just nu... och sen så skriver han ett jävla sms.. "om du nu är så viktig och dissar mig, du kan väl iaf skicka över Sofias nr" HON VILL INTE HELLER HA DIG!!!
han är så sjukligt jävla självgod och tror att alla vill ha honom,, men nej tack :(
åååååååååååååååååååååå

Kommentarer
Postat av: Malin

Men mah gawd, snart måste han ju klassas som en stalker.

2008-11-27 @ 23:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0