Flams och Trams

Ikväll har jag blivit bjuden på tre olika fester men fan jag börjar bli gammal och sliten så jag känner att jag inte orkar. Och dessutom så har jag min livsviktiga dansuppvisning imorgon :) Med andra ord måste jag se fräsch ut.
Medans ni går ut så sitter jag hemma och flamsar med mina roomisar Karin och Ida,, vi sitter och ser Stjärnor på is och asgarvar som tre 15åringar. Herre min je säger Karin när Markus Fagervall visar sin manligaste sida. Idas dejt Björn kommer snart hit, jag och Karin har fått den stora äran att få vara med på ett litet hörn. Allt är planerat in i minsta detalj, Ida sipprar på ett glas rött, ljusen är tända och godisskålen står på bordet. Det är upplagt för romantik, nu ska jag bara försöka hålla mig i skinnet så att han inte flyr illa kvickt ;)

Ikväll är det kåtslag på Sture, Karins äggstockar skriker efter att få bli befruktade.
Imorgon får jag dricka julmust!!!!! Risken finns att jag inte kommer vara sugen men drickas ska det ändå :)
wiiiiieeee imorgon ska jag träna! funderar på att köra slut på kroppen med ett skivstångspass med snuskigt mycket tyngd på stängerna.

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0