Försmak av julen

Jag har slarvat!!! Jag har lovat mig själv att inte äta eller dricka nåt juligt förrens 1:a advent. Jag menar, man vill ju inte hinna tröttna innan det börjar bli dags för jul, speciellt inte med tanke på att jag brukar äta tills jag bokstavligen talat spricker. Satt kvar i skolan efter föreläsningen och läste lite med Vickan, och vem kommer inte då om inte Koffe! Och vad har han i handen? Jo en jävla julmust som skrek efter att få rinna ner genom strupen på mig.... åååå den bästa julmusten någonsin.
Vet ni vad jag har glömt? jag har glömt att lägga upp bilder från festen i lördags men just nu orkar jag inte, så jag tänkte om det kanske är okej att jag lägger upp dom senare ikväll?
Jag ska på danspasset på friskis med Anna om en timma och innan det måste jag vila huvudet från alla ansträgning den fått genomgå idag. Jariba, äntligen har jag fått en träningsvän, Anna ska köpa kort på Friskis,, Jag är lycklig som aldrig förr.. Jag ska ju hämnas på Anna för vad hon gjorde mot mig i lördags natt ;) hihi ska bara komma på nåt jävligt,,,  Rödjackan borde va med i planen, eller hur singlarna Sture? Åhh jag älskar att återigen vara en del av  singlarna Sture. Sex and the Sture is the shit. Hon ska va glad för att jag inte är så långsint iaf :)

Alex har lärt mig och Vickan en raggningsreplik..
-Vet du hur mycket en isbjörn väger?
-Nej
-Tillräckligt för att bryta isen...

Visst var den dålig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0