Full?

Ja, det är precis vad jag känner mig just nu. Jag kan aldrig sova länge efter att jag druckit vilket bidrar till att fyllan sitter kvarnär jag vaknar. Vilken kuuuuul kväll det var! Jag ska uppdatera med bilder sen men kameran ligger uppe hos Sofia. Haha jag vill inte ens tänka på hur det ser ut uppe hos henne, pjuh jag är glad över att förfesten till slut blev hos henne, men tat lugnt S2 jag hjälper dig att städa :) Jag fattar inte hur det kunde få plats så mycket folk i Sofias lilla lägenhet. Det var folk verkligen överallt. Jag provade nåt nytt igår, rosé och fanta och njaa det föll väl inte riktigt mig i smaken om man säger så. Hanna drack rödvin med cola, Anna tyckte det smakade kanelbulle,, hmm kanebulle är gott, men i flytande form?,, njaaa.

Efter en livad förfest drog vi till Harrys där vi dansade, dansade, dansade och dansade halva natten :) Åhh jag älskar när utekvällar blir så lyckade. Usch fast den slutade lite mindrebra,, jag hatar när jag råkar uttrycka mig lite okänsligt, men jag är inte den som båkar över killar.. Men ibland önskar jag att jag bara kunde shut the fuck up ;) Haha röjackans kommentarer kanske inte är så överdrivna iaf....

Nu ska jag slänga mig på soffan och vänta på att Sofia hör av sig och säger att jag kan komma upp! haha måste ju se alla bilder från igår.. Räkna med bildinlägg sen kära läsare :)

Kommentarer
Postat av: Kaka

Hej! Kul at din kväll blev lyckad! Jag hade oxå en kväll med galen förfest med följande galen fest på Harrys igår;)

2008-11-16 @ 11:08:02
URL: http://kakankaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0