Ge mig mat!

Ja jag ska snart sluta tjata om mat, om typ 18 minuter när min kyckling är klar. Gah vem har bestämt att kyckling ska ta sån tid på sig att bli klar?? Hmm det måste vara författaren till Rutiga kokboken.. Jag skojar inte när jag säger att jag svälter. Spinningen gick ju skitbra trots att jag inte hunnit äta nåt idag. Jag ångrade mig på en gång nu när jag tänkte uppdatera bloggen. För det här blev inget bra,, och vet ni vad det värsta är? Detta är mitt inlägg nummer 200 och det blev det sämsta inlägget jag någonsin åstadkommit!!! Gahhh!!!

Hahha Sofia,, är det du som sjunger uppe på fjärde våningen?? Ida trodde det var du,, och jag börjar oxå misstänka det :)

Kommentarer
Postat av: J.

Älskar kycling<3

2008-11-21 @ 21:26:56
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0