Grattis Therese

Therese skulle ha fyllt 21 idag om hon hade levat. Jag har tänt ett ljus på bordet för henne, det lyser jättefint!. Det lyser säkerligen några ljus vid graven också och jag kan bara föreställa mig hur fint det är. Det är dagar som den här då jag tänker lite extra på henne. Det är jobbigt... Grattis lillasyster, jag saknar dig...

Nu har jag varit på friskis och tränat, det var nog det dummaste jag kunde göra för jag hade ont i huvudet innan och nu har det blivit värre, tror jag håller på att bli sjuk. Som alltid förtränger jag det in i det sista och då slutar det med att jag blir megasjuk och det har jag verkligen inte tid med.
Snart ska jag, Anna och Karin gå till Golden och köpa pizza och så sla vi se på Wallander. Söndagsmys I love.
Usch jag känner mig helt nere.. blä blä blä!



Nu har jag satt upp mi adventsljusstake i vårat fönster. Det är jättemysigt här nu!


Trumvirvel för säsongens första julmust!!!! Nu ska här drickas julmurre fram till nyår :)
Karin sitter vid pianot och sjunger jullåtar, vackert!


Kommentarer
Postat av: rödjackan

Jag var på din dansuppvisning, när ska du sluta ignorera mig? Jag blir så ledsen!

2008-12-01 @ 16:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0