I teach ya how to take it deep

Pappa!!! Läs inte detta inlägget för du kommer bannlysa mig från familjen!!! LÄS EJ!!

Min bästaste bästa vän i Tranås ringde mig helt förtvivlad. Hon har stött på problem under kärleksstigens gång. Hennes pojkvän är icke längre tillfredsställd av hennes orala färdigheter. Och vem ringer hon inte då?,, jo mig som är den mest pålitligaste och mest förstående människan som vandrat på denna jord. Angelica!!, grät hon hysteriskt i telefonen (jag överdriver nu), du måste lära mig att deep-throata!!! Ojojoj sa jag med kamasutras lenaste röst, jag ska lära dig allt jag kan. Med 8 års erfarenhet i bagaget har man lärt sig tekniken som kan få vem som helst att se rosa stjärnor och blå elefanter (jag överdriver igen).
Om man nu råkar hamna i en situation där någon vill stoppa in något i munnen på en är det första du behöver tänka på är att slappna av långt nere i halsmandlarna, andas med näsan, håll huvud och nacke i rak linje och för guds skull keep your teeths out of the pole. Se nu till att öva ofta så ska du se att det kommer ge resultat, övning ger färdighet. Och var inte rädd, du kommer inte kvävas och att kräkas är helt okej i nybörjarstadiet. Med detta lilla inlägg önskar jag er all, och speciellt dig Angelica "Ia" Fransson ett stort lycka till med era bravader i sängkammaren, i bio-salongen, i bilen, bakom busken, toaletten på Harrys, you name it.


Här ser ni ett praktexemplar på hur läpparna ska vara formade. Gör inte som Becca som har tänderna i högsta hugg. Såja, och nu är det bara att sätta igång med att deep-throata.

Hörru Danne, om du vill förbättra din flickväns kunskaper så kan hon få lektioner till ett bra pris.

Kommentarer
Postat av: rödjackan

men angelica, varför gör du såhär mot mig? take my pole in your mouth, PLEASE!!!

2008-11-13 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0