Jag är så...

happyyyyyy!!!! Innan var jag så jävla arg så ni kan inte förstå. Patrik skulle komma till mig ikväll men han ändrade sina planer.  Träffas man en gång i veckan så vill man ju gärna passa på att umgås när det finns tid över men icke sa nicke. Jag var arg men Alex trodde nog jag var mer besviken,, hmm Alex hade rätt, men jag är inte den som gråter över spilld mjölk. Jag har så många andra att hänga med,, Sofia och Sara är här och alldeles strax kommer Danne :) Viktorias pojkvän får vara Patriks substitut ikväll.

Imorgon är det dags för singlarna stures åtråvärda fest!!! det kommer bli sååå jävla kul, kommer tydligen med folk än va vi räknat med... kraschparty på sture! jariba! Björn och Snyggstefan kommer med några kompisar till Björn från Grebbestad. Ojoj nu har Danne kommit,, måste sluta!

Jag är lyckligare än aldrig förr nu.

Kommentarer
Postat av: Rödjackan

Angelica, nu när du är singel ser jag min chans, jag kommer på swingersfesten imorgon! Då ska du få utöva dina sugknep på mig;)

2008-11-14 @ 21:34:00
Postat av: Angelica

nja singel vet jag dock inte om jag är

2008-11-14 @ 21:35:12
Postat av: rödjackan

Jo, jag har hört från säkra källor att du nu är singel så det är väl fritt fram nu då;)

2008-11-14 @ 23:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0