Jag ska till Bali!

Gah vilken kall morgon det är, tur att jag hade en dröm som var betydligt mycket varmare. Seriöst så hade jag nog världens sjukaste dröm inatt och den var ruskigt verklig. Jag drömde att Patrik ville ha med mig till Bali, han skulle åka dit med några släktingar. Det enda jag skulle behöva betala var flygbiljetten som kostade 1000 kr för enkel resa. Jag var tveksam och tackade nej för om jag följde med skulle jag missa min dansuppvisning som jag inte vill missa för allt i världen. Så Patrik åkte utan mig.

Men sen ångrade jag mig och tog ett senare flyg, hoppade över dansuppvisningen och åkte till Bali. När jag kom fram gick jag till Scandic hotell där Patrik var, haha som om Scandic finns på Bali. Vi gick ner till havet och skulle bada men fan jag hade ju glömt att raka benen så jag var tvungen att försöka dölja det så gott det gick. Vi tog ett dopp och jag fick en kallsup och jag gillar inte att bada i saltvatten. Då sa Patrik att vi kan leta upp en pool "för min skull". Gah jag tycker inte om när någon säger "Men för din skull gör vi det",, nej usch. Till råga på allt var jag jätteuppstressad för att jag hade kompleteringar på Änglamarks caset.

Så vad ville denna drömmen säga mig? Åk aldrig iväg nånstans när du vet att du har annat att göra och inte kan koppla av. Åk absolut inte på solsemester utan att raka benen innan.


Kommentarer
Postat av: Susann

Haha gillar att fler än jag har sjuka drömmar=)

2008-11-04 @ 09:23:27
URL: http://harkorhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0