Ludvika

Ungefär hur drygt kommer ni tycka att det är om jag uppdaterar vid varje station jag kommer till? Jag ska vara extra jobbig nu  och göra det. Nu har jag iaf kommit till Ludvika. Det är en sån stad som alla flyttar ifrån, alla flyttar till Borlänge eller Falun. Hur kommer det sig? Jag kan nog svara på det själv, det räcker med att titta ut genom tågfönstret.
Jag har fortfarande inte lyckats logga in på amsn vilket gör mig frustrerar eftersom det är mitt enda sociala liv.

Jag läste i Saras blogg www.sarastar.blogg.se att hela Storlien är till salu för den ynka summan 365 miljoner kr. En hel jävla skidby! Jag är en av spekulanterna. Jag ska starta ett företag, med starkare varumärke än Skistar. Om jag nu aldrig får jobb på Skistar så får jag ju starta eget helt enkelt :) Det är tydligen inte bara jag som vill jobba på Skistar, Vickan är oxå sugen.. Vissa har det ju inte lika bra som Sara som får praktisera där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0