Maskerad

Det ser nästan ut som att jag ska på maskerad just nu. Jag är jättedålig på att packa ner kläder som matchar när jag åker bort nånstans. I torsdags när jag packade för att åka ner till pappa så hade jag uppenbarligen mycket att tänka på så följden blev att jag nu sitter nere i Småland med ett antal omaka plagg. Lösningen blev en kjol som jag en gång köpt i London som har legat kvar i garderoben med prislappen kvar hemma hos pappa och till det har jag lånat en grå tröja av pappa några storlekar för stror. Jag skulle ta en bild för att visa er min modemiss men Tindra tyckte tydligen inte att det var passande att lägga upp en sån hemsk bild på bloggen så hon gjorde allt för att dölja mig.
Till råga på allt har jag fått en snygg dubbelhaka av allt jag äter hemma hos pappa.



Världens kortaste kjol är det dessutom så om jag böjer mig framåt så kommer hela rumpan synas och jag kommer bli en sån tjej som jag själv brukar sucka åt. Mmm det kommer bli så snyggt tillsammans med mina höga stövlar. NOT. Det enda jag lyckats med är att se lite höstig ut. Tack och lov så är det ingen galamiddag jag ska på utan nu är det så att jag ska till Pia och ha lite söndagshäng. Hoppas bara jag överlever bussresan till Huskvarna utan att stöta på någon jag känner. Jag menar folk kanske tror att jag ser ut så här jämt,, haha. Det ska bli JÄTTEKUL att hänga med Pia!! Jag är inte det minsta avundsjuk på mina vänner uppe i Borlänge som ska på tentafesten på kåren ikväll. Vem försöker intala sig att kåren blir roligare för att det är tentafest? Det är alltid samma människor där och det kommer inte vara nåt nytt ikväll heller.
Hörru Faläng, synd att du inte fick något märke till overallen ;)

Om 20 min ska jag åka!
Jag uppdaterar senare med lite bilder från mitt söndagshäng.

Ha en kul kväll på tentafesten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0