Mitt knääää :(

Jag har så fruktansvärt ont i mitt knä just nu :( Vi har övat snygga liggningar på dansen och varje gång jag grasiöst ska lägga mig ner slår jag i knät. Så nu har jag världens största blåmärke på höger knä. Annars gick det bra på dansen, det var tyvärr sista lektionen så nu är det bara uppvisningen kvar.. shit jag är ju nästan nervös. Det är bara att hålla tummarna och hoppas stegen sitter.

Gick ju på kupolen innan och letade efter skidjacka,, herre gud har Sverige bara 3 sportkedjor verkligen? Och på kupolen finns bara Stadium och Team Sportia så jag får ta mig upp till Intersport på regementet och se om de har roligare utbud där.
Nu ska  jag slappa framför teven hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0