Morgonstånd

En varm dusch, en kopp chaite och vetskapen om att det är payday gör mitt morgontillstånd till ett av de bättre. Det är hög mysfaktor att sitta vid köksbordet och med en turban på huvudet, höra datorns surrande och blicka ut över all disk som tagit över diskbänken. Disken har gjort en nattlig invasion i köket. Hur kommer det sig att disken alltid ser mer ut på morgonen än på kvällen?
Jag gjorde storkok igår, kålsoppa. Sara och Sofia älskar kålsoppa så jag gjorde mig ett försök.... nu har jag hela frysen full med kålsoppa... och blää det var inte gott nånstans. Det kan användas till efterfesterna,, det sägs att det är det bästa fyllekäket.
Nu ska jag klä på mig, fixa håret och sminka mig så att jag ser representabel ut för att kunna åka till skolan. Så här mycket som jag varit i skolan har jag aldrig varit sen jag gick på gymnasiet eller nä förresten, inte sen vi gjorde en reklamkampanj i reklamproduktionskursen, då var vi i skolan varje dag. Jag kom på igårkväll att jag ska på möte idag angående TUR-mässan i Göteborg i vår så det får jag inte glömma och så får jag inte glömma att ringa tandläkaren och avboka min tid.. Mycket att komma ihåg ibland..


Koppen är typ lika stor som mitt ansikte i den här vinkeln. Chaite smakar jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0